MTR

 
 
Just nu sitter jag och systern på tåget hem till Stockholm!
Ser ni hur nice vi har det?! Typ inga som åker med tåget och det blir så mycket bättre att åka när man har sällskap. Kepsarna är på såklart! Jag vill typ aldrig ta av mig den, är helt fast! Hur har jag klarat mig utan keps hittills??
 
Ska bli så skönt att få komma hem. Saknat mitt lilla hus en hel del <3 
ISA

vilket lyxigt tåg sen då! älskar att åka tåg, när allt funkar ;)

Johanna

Älskar MTR! Så jäkla gott om benutrymme med, lövli! :D

Linda

Har sett så mycket reklam om de tågen men aldrig vågat riktigt boka där. Men det är ingen fara alltså och det går bra att åka med? :)

Svar: Det är absolut ingen fara! Jag tycker personligen dom är så mycket bättre än SJ. Sjukt fräscht, trevlig personal, inte överdrivet mycket folk (dock endast åkt sent med dom) och det är billigt! :)
Hanna Kero

Annsoh

Fina bilder! :)