Presents

 
Är så kär i dessa kort, hur fina?! Vill typ ha båda själv haha!
 
Idag har jag och Louice catchat upp och gått runt på stan i Lidköping. Alltså åh vad jag älskar Louice!! <3
Vi fixade presenter till två tjejer som har 20-årsfest imorgon bland annat. Är sååå taggad på detta!! Dom har tema "kändisar" och man ska alltså klä ut sig till valfri kändis - HUR KUL?! Jag och Lina (som är ett av födelsedagsbarnen) ska vara Rebecca & Fiona. Vi har fixat hårfärg, platåskor(mina är 36or, jag har 38 i vanliga fall, omg), sytt om ett par t-shirts och nu väntas bara själva kvällen. Ska bli så kul verkligen, älskar att klä ut mig! 
 
Bilder kommer ni självklart få se så småningom! Ha en grym fredagkväll! 
Elin [ n e v n a r i e n ]

Men gud vad fina presenter! :D

Svar: Åh tack sis!! :D
Hanna Kero