Black lace body

 
 
Sprang förbi Zara innan jobbet i veckan och köpte en svart body!
Skulle nämligen ut i lördags och klä mig lite "burlesqueigt" och hade verkligen inget hemma, så det fick bli att köpa något! Den är så fiiiin, ni kommer få bilder så småningom!
 
Igår gjorde jag min sista dag på Indiska (fick dessa fina blommor av min kollega <3) och imorgon kör vi första dagen på mitt nya jobb. Är faktiskt nervös. Jag är typ rädd att mina kollegor inte ska gilla mig eller något haha.. Kan bero på jag drömde värsta mardrömmen att dom inte gjorde det. Är typ undermedvetet stressad att jag börjat drömma så jobbiga saker. Dels det där med att ingen skulle tycka om mig och sen drömde jag att jag kapade mitt hår och hade SÅN ÅNGEST över det... vilket jag inte hade haft om jag gjort det IRL även fast jag gärna har kvar mitt långa hår. Har vaknat också och varit panikslagen en längre period nu. Alltså USCH nu får det sluta.
 
En sak till innan -  Jag är så jäkla mördad av allt pollen. Jag är så fruktansvärt allergisk, så kan knappt andas och har ingen energi till något. Dock är det så varmt och skönt ute så att jag invikt shorts!! Bäääästa känslan! Värt allt pollen. Älskar att det snart är sommar!! 
Johanna

super fina blommor!

Svar: Men ellerhur! Åh, blev så glad 💕
Hanna Kero

CAMILLAESI

bodyn är så fin :)

Svar: Jaa jag tycker det med! Zara hade massa snygga bodys! :D
Hanna Kero