Italian Risotto

 
 
Fick en förfrågan om jag ville prova 4 olika mealkits från knorr och jag som älskar mat kunde ju inte säga nej!
Det jag fick hem var mexikanst, indiskt, thai och italienskt och min favorit var den italienska risotton!! På bilderna ser det kanske inte mycket ut för världen men jäklar vad gott det blev haha. Det var så snabbt och enkelt också! Kommer lätt köra på detta igen, för det är ju bättre mat än vad snabblagad mat brukar vara. 
 
Knorr har också en tävling som jag personligen tycker har ett galet bra pris - hör här!
Om man bjuder ut en vän/partner/familjemedlem på en knorrmiddag (haha vad gulligt det lät) och delar den på instagram med taggarna @knorrsverige och #middagförtvå så kan man vinna en resecheck värde 25000kr för två. Om ni vill vara med och tävla + äta god mat så tycker jag ni ska gå in och läsa mer om tävlingen HÄR!
 
Kolla gärna in Knorrs samplingsturné om ni vill provsmaka lite mat HÄR!
 
Detta är ett samarbete med Knorr.
mamma

Min favorit blev utan tvekan Thai Green Curry! Så jädra god!!! Nu så hottade jag upp kryddningen (som vanligt) och trots att jag aldrig lagat thai green curry så blev den perfekt!

Svar: Haha glad ni tyckte om dom!! Ni borde prova risotton också 😘
Hanna Kero