My 20th birthday

 
 
 
 
 
 
 
Åh vilken enkel men härlig 20-årsdag jag fick i tisdags! Är så glad.
Fick champagne och present på sängen innan jobbet, hade en relativt gosig jobbdag, bytte snabbt om från träningskläderna till kjol och klackar efter jag slutat, gick in till Vero Moda och köpte denna beiga jackan jag suktat efter så länge, pratade i telefon med min bästa vän jag inte pratat med på 4 månader, mötte upp min fina vän Madde, tog systemets oskuld, sen åkte vi iväg till kungsträdgården och myste samt satte oss vid hamnen och åt jordgubbar, gick vidare till Östermalm och satte oss på resturang och drack vin till god mat. 
 
Hör ni hur enkel men härlig dag jag hade? Fick så mycket fina brev, sms, samtal, presenter och grattis att jag blev helt överväldigad. Har så mycket fint folk omkring mig och det gör mig så lycklig. Tack alla. Älskar er! 
Matilda

grattis i efterskott Hanna! :)

Svar: Men tack fina du! :D
Hanna Kero

Maja

Grattis i efterskott! :) Jättefin outfit, älskar kjolen!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Hanna Kero

ISA

Grattis i efterskott fina du! så härligt att kunna sitta ute på en bänk sådär med gott att äta/dricka en försommarkväll.

PS! har också köpt den där jackan. Visst är den underbar? :)

Svar: Tack!! Ja men ellerhur. Den är helt sjukt underbar! :)
Hanna Kero

Johan

Grattis i efterskott.

Svar: Tack tack! :D
Hanna Kero

Olivia

Grattis i efterskott! Sådana enkla dagar kan ju vara något av det bästa som finns!

Var har du köpt skorna? :)

Svar: Tack så mycket! :D dom är köpta på river Island förra året!
Hanna Kero

Celina

Åh vilken fin kjol! Var kommer den ifrån? :D Du har en väldigt fin stil, du borde modeblogga ännu mer :)

Svar: Men åh vad glad jag blir!! :D kjolen är från River Island!
Hanna Kero