Valborg // 10 thoughts

 
 
 
Lite bilder från Valborg med min Zara-body!
Eftersom jag inte rört min systemkamera pga trasigt objektiv och att jag inte riktigt känt mig 100% det senaste så ska ni få ta del av lite tankar jag haft det senaste; som en liten sammanfattning. 
 
* Stockholm är fan det bästa stället jag vet.
* Jag saknaaaar honoooooom något sjukt. 
* Trivs så himla bra på mitt nya jobb. Underbara kollegor, skön stämning, snyggt märke.. träffar kändisar typ varje dag haha skitkul ju.
* Tycker det är så konstigt att se mig i blont hår. Vem är den bruden?
* Mina grannar har blivit med hundvalp så håll tummarna att jag får bli hundvakt framöver!!
* Jag spenderar alldeles för mycket pengar på mat. 
* Jag behöver löning nu.
* Jag saknar mitt piano som står hemma i Skara.
* Älskar musik så mycket att jag nästan gråter när jag tycker något är rysligt bra. Hahah helt sant. 
* Måste bli mer hälsosam med kost och träning. 
Maja

Ååh, du verkar ju ha fått drömjobbet, så avundsjuk. Vill också jobba på adidas och få gå runt i sköna (och snygga!!!) kläder på jobbet haha :)

Svar: Haha det är ju ett underbart plus att få jobba i träningstights och mjukisbyxor! ;)
Hanna Kero

ISA

men wow vad snygg den var på! Kan tänka mig det var rätt kyligt att ta de där bilderna dock, haha! ;) underbart att du trivs så fint på jobbet med.

Svar: Det var inte så farligt faktiskt, den var en av dom kvällarna det var lite varmare ute på kvällarna :)
Hanna Kero