Randoms

Var på snöiga Lidingö med jobbet.
Jag och min finaste Sofia på halloweenfest! Jag var omlsaget på albumet Dangerous woman av Ariana Grande.
Till vänster är från i helgen när jag gick ut med Andrea och lite annat folk på Chalmers studentfest. 
Fina men inte så snöiga Göteborg!
 
 
Bjuder på lite olika bilder idag, dels för jag inte har något annat att visa men också för jag tycker bilderna är lite mysiga! 
Förra veckan var sjukt mysig när jag tänker på den såhär i efterhand. Vi hade utbildning med jobbet hela veckan, var konstant med människor jag tycker om, festade, reste... Ja vafan, jag ska inte klaga!! Det bästa är att denna veckan och nästa kommer bli precis lika bra. Något i mitt huvud har sagt att jag tänker fly landet nästa vecka nämligen... Något som ska bokas imorgon! wohoooooo!!