WISH LIST 2016

 
1. En svart mindre väska med silverdetaljer.
Haft så sjukt svårt att hitta en jag gillar med denna jag hittade på Zara var riktigt nice!
 
2. En korthållare.
Jag har ingen plånbok och springer runt med mina kort lösa, men börjar få för mycket kort för att jag ska kunna hålla ordning på dom..
 
3. Ögonfransförlängning.
Önskade mig detta förra året också haha.. vill verkligen prova och se om det är något för mig!
 
4. Marshall-hörlurar & små vanliga iPhone-hörlurar.
Ena snäckan på mina små hörlurar fungerar inte och mina Urbanears glappar och är jätteskitiga. Alltså jag dör lite för de där hörlurarna från Marshall!!
 
5. Hickap sminkborstar.
Hört att dessa är bra och sen är det ju lite extra kul när det är två youtubers man följer som ligger bakom dom!
 
6. Hårfärgning och hårförlängning.
Alltså detta är svindyrt men jag skulle vilja sätta i mer hår så mitt hår blir tjockare. Sen har jag som plan att göra ombré som nästa grej med mitt hår, men det kommer behöva vänta lite till så mer färg går ur mina längder.
 
7. Studio.
Jag vill ju ha en hemmastudio så jag kan sitta hemma och skapa.. men har ju fruktansvärt dålig koll egentligen så vet ju inte vad som skulle passa mig bäst eller något. Antar ett litet piano och en mick... men för micken måste jag ha ljudkort och massa andra grejer... herregud 0 koll. Någon som vet?
Maja

Åh ja det skulle vara superkul att testa Wilma och Emils sminkborstar! Ska skriva upp det på önskelistan :)

Svar: Men ellerhur! De är ju snygga med liksom :D gör det!!
Hanna Kero

Johanna

nice!

mamma

Var och hämtade ut julklappar som kommit med posten och där var en flicka i din ålder som frågade om jag var din mamma. Hon hälsade så mycket till dej och sa att hon hette Fanny...

Emma%252520Svensson

Jag har ett par marshall-hörlurar, liknande de du visade fast en äldre modell, med gulddetaljer. Så jäkla bra och bekväma! Att de är svinsnygga gör ju inte saken sämre heller.

Sofia

Angående löshår, läs detta http://www.nzherald.co.nz/indepth/national/black-gold/

G

Du har inte funderat på en mer portabel mic då? Jag köpte apogee 96k, en portabel mic som är hur bra som helst. Kan kopplas t dator, mobil o allt. Kondensatormic som är gjord för musikinspelning. Behövs inget ljudkort eller nått, så den är hur käck som helst. Sök på youtube så kan du höra vad för resultat den ger 😊

Svar: Men åh, bra tips!! Ska absolut kolla in den 😃 tack!
Hanna Kero