All new

 
 
Bild 1: Våra nya mysiga arbetskläder!! Så kääär! // Bild 2: New season... // Bild 3: Nya fräscha sneakers woop
 
Tror jag kommit in i en period när jag förändras som människa väldigt mycket igen. 
Jag har varit väldigt instabil och ledsen de senaste veckorna och reagerat kraftigt på massa småsaker som egentligen inte har någon betydelse. Känns som jag kommer lägga ett ägg. Hahah, men seriöst, det känns som jag har något inom mig som snart är redo att komma ut. Dock snackar vi inget fysiskt - utan psykiskt. Ska bli intressant att se vad som händer tillslut.
 
Jag vet på något sätt att all smärta jag känner kommer framöver omvandlas till något bra. Jag vet att min kreativa sida startas upp av det. Låt mig bara gå mina långa promenader, lyssna på hög musik och stirra upp i taket så tar den snart över. 
 
Kramar till er! Ni är ju så fucking bäst som klickar in och gillar/kommenterar. Ni gör mig så glad <3
Lena

Jag känner igen det där med att man känner att man håller på att förändras. Det får jag nästan alltid om hösten! Härligt! :)

rebecca

vad är det för kamera du har?

Svar: En Sony a5100! :D
Hanna Kero

mathilda

Vad heter modellen på dina skor? sååå snygga! hoppas det blir bättre snart!

Svar: Tubular Viral! :D Tack snälla du <3
Hanna Kero