Besök & veckosummering

 
 
 
 
Hahah ser ut som ett troll..
 
Igår vid lunch hämtade jag upp mamma på centralen! 
Hon ska vara här hos mig i helgen vilket ska bli såå mysigt! Vi gjorde inte så mycket igår mer än att gå en sväng, handla mat och titta på idol, så vi kommer dra in till stan idag och möta upp syrran istället! Jag ska bara orka sminka mig nu... har inte sminkat mig alls de senaste dagarna för att jag inte orkat. Ingen motivation finns nu när det är så mörkt till att göra något mer än att ligga i sängen...
 
Vad har hänt i veckan nu då? Jag är ju sämst på att uppdatera... Vi har stängt vår butik för renovering (ni som följer mig på snapchat har fått se haha BÄSTA dagen), jag har jobbat på Hammarby's Adidas Outlet istället men ska jobba på Mall of Scandinavia två veckor framöver, lärt känna lite nytt folk, ätit middag med Sofia, träffat upp Madde i stan två gånger och hängt i studion med bae. Det har varit en bra vecka ändå! Full fart men så jäkla nice. 
 
Johanna

så vackra bilder!

ISA

Åh vad mysigt med mammibesök! hoppas ni har en riktigt fin helg <3