This weekend

 
 
 
 
 
Lite ögonblick från helgen!
Mamma har åkt hem så jag är ensam i mitt lilla hus igen. Fick världens inspirationskick nu ikväll, så förhoppningsvis kan jag börja ta tag och börja jobba på lite grejer framöver. Nu är jag hungrig (kl 00.50) och kan inte koncentrera mig på vad jag ska skriva. Är nog lite trött med, sov inte så bra förra natten så borde kanske stänga igen datorn. Ska tvätta imorgon... kul. 
 
Nej men nu känner jag att jag är mer trött än hungrig. Godnatt på er <3
Johanna

så fina bilder!

Malin

älskar din tröja! var har du köpt den?

Svar: Har ingen aning vart den är ifrån! Lånade den av mamma så den blev sådär härligt oversized! :D
Hanna Kero

Felicia

Vart är din fantastiska grå kappa ifrån?? Jag såg fler bilder av den på Elins blogg och den är såå snygg! :D

Svar: Åh tack!! Den är från Zara, men köpte den förra året så tror inte den finns kvar :(
Hanna Kero

mamma

"Tröjan" är köpt på Lindex och de kallar den klänning.

elin

Vart är dina snygga skor ifrån? dom satt sjukt bra på dig!
Ha en fin dag! Kram

elin

Vart är dina snygga skor ifrån? dom satt sjukt bra på dig!
Ha en fin dag! Kram

Svar: Dom är från River Island! Köpte dom förra året men tror dom kanske kan ha kvar dom denna säsongen med! Tack! Kram <3
Hanna Kero