Vlog & HAUL w/ my sistah

 
Slänger faktiskt upp min syrrans vlog här på bloggen! 
Tänkte att det kan vara kul för er att se med som följer mig eftersom det är en liten haul vi gör vid 4:22. Förutom det så filmar vi en liten runda på stan innan och ni får se ganska mycket av mitt lilla hus. Jag ska spela in en mer detaljrik house tour snart, får se hur det går!! :D
 
Syrran är btw grym på att filma och klippa mysiga klipp på youtube. Ni måste kolla in fler filmer som hon gjort om ni inte redan gjort det! 
Johanna

kul!

Malin

gud vad snygg du är alltså haha! en fråga, du har så långt och tjockt hår, har du några tips för att behålla kvalitén på det?

Svar: Haha men tack snälla du ❤️
Mitt hår är faktiskt inte så tjockt, men det är långt och friskt iallafall! Det jag gör är väl att jag inte använder värme på det så ofta längre, gör inpackningar så ofta jag orkar (1-2ggr i veckan) och sätter hårolja i topparna! Använder olika produkter hela tiden typ, för har inte hittat något riktigt bra ännu :)
Hanna Kero