The last 2 weeks

 
 
Nu när jag sitter här och har tillgång till att skriva så känns det som att inget har hänt i mitt liv.
Men på något sätt så känns det som att det var sååå länge sen jag kom hem från Skara - vilket bara var två veckor sen. Vad har jag egentligen gjort? 
 
Okej, snabb summering:
 
* Jobbat
* Varit sjuk
* Ramlat på den första vågen av pollen
* Fikat
* Gjort spraytan för första gången i mitt liv, men som inte gav någon större effekt
* Spelat in sång i en underbar låtskrivares studio till en amerikansk skräckfilm
* Gick till synoptik för att jag blev inbjuden på deras event och fick ta ett par fräscha solglasögon från Saint Laurent
* Sett gråtande, skrikande människor fly in i vår butik, för att sedan vara inlåst i 3 timmar
 
Med det sista sagt så kan vi väl säga det hänt lite saker trots allt. Vissa roligare än andra. Dock blickar vi framåt! Senare idag ska jag in till Gamla stan och möta upp en skön lirare som kallas TK och vi ska ha ett photoshoot är tanken! Ska bli intressant att se vad det blir!
johanna

fin du är!