Syren

 
 
 
Stickad tröja från Zara // Byxor från River Island // Skor från Adidas
 
Nu är jag i Skara och firar min systers födelsedag! 
Vi bilade hit i fredags och åker hem i eftermiddag någon gång, så det blev en kort visit hit till våra päron. Dock kommer dom upp till Stockholm i slutet av månaden och ska hänga med mig så det gör inte så mycket!
 
Bilderna är iallafall från igår när syrran fyllde år. Lite kul för jag har så länge jag kan minnas velat ha sånna här bilder men aldrig tagit några. Ääääälskar syrenbuskar - både blommorna och bladen haha #tönt
johanna

så fin!

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Vackra du, bilderna är så himla fina!

Elin

Åhhh lyckan då du har lagt ut ett nytt inlägg :) Börja blogga oftare, jätteroligt att kika in här. Kram!!

Johanna

Superfina bilder! Vem älskar inte syrener? :)