SPRING ICONS selected by THE WEEKND

Från H&M
 
Öh okej? Jackan? Hur nice??
Ser gaaaalet fram emot att styla den framöver. Kanske blir en outfit nästa vecka, håll tummana jag lyckas fånga dagsljus någongång. Liksom det är konstant mörkt när jag är ledig. Denna bilden över, den tog jag med blixt för det existerar typ inte riktigt ljus i min värld haha men ERKÄNN den blev rätt bra ändå?!
 
Var ju på The Weeknds konsert när han var här i Sverige! Alltså herregud vilken röst han har!! Helt plötsligt så blev han en top 3 bland mina favoritartister. Jag bara älskade hur simpel konserten var, men ändå bjöd på så många olika moods. Nej fyfan vad bra det var.
 
 
Jessica

Alltså den där parfymen, LOVE IT! Och jackan var ju också väldigt snygg!

Evelina Östlund

Jag håller på med en serie inlägg om vilka bloggar jag läser och undrar om jag kan få använda några av dina bilder till länken till din blogg?

Svar: Jaa självklart får du det! Gud vad kul 😍
Hanna Kero