Karlberg Palace

 
 
 
 
 
Keps - H&M // Body - Zara // Bralette - Lindex // Jeans - River Island // Heels - Na-kd.com // Halsduk - Bikbok // Jacka - pojkvännens 
Photo: Lina Fogel
 
Detta var min outfit idag....
..... Förutom att det regnat och varit svinkallt hela tiden + att de där klackarna absolut inte går att gå i. Hade ett par sköna sneakers istället och jag hade en regnjacka över jeansjackan för att hålla värmen. Annars var det min outfit haha. 
 
Nu ligger jag här i soffan hos Lina invirad i en filt pga köldskador från tidigare idag. Försöker samla mod för att ta promenaden i regnet hem till mig MEN som tur är så bor jag och Lina nästan grannar, iallafall när man tänker Stockholm. Då är alla i samma stadsområde grannar - enligt mig // mvh småstadstjej
 
 
fanboy

wooooowww sååå snygg

Matilda

Åh så snygg outfit!

Svar: Tack så mycket! 😍
Hanna Kero

johanna

snyggt!

Svar: Tack! :D
Hanna Kero

Elin

Sjukt snygg!

Svar: Min fina du.. 🙈
Hanna Kero

cornelia

Shit så snygg!!