Tommy Hilfiger via Fashiola.se

Samarbete med Fashiola.se
 
 

 
 
T-shirt - Tommy Hilfiger från Fashiola.se
 
Detta är nog en av de skönaste och simplaste outfitsen, men som ändå ser så jäkla nice ut. 
T-shirten gör verkligen allt! I vanliga fall hade jag nog valt en beige tight polotröja eller något, men på senaste tiden har jag inte känt för att klä upp mig. För mig som jobbar i mjukiskläder varje dag och nästan aldrig går ut så är en tight polotröja uppklätt haha. Det känns typ lite sorgligt eftersom jag älskar ju att känna mig fin och on point... men jag har blivit både lat och trött den senaste tiden. 
 
Men det här med T-shirts!!
Jag har typ aldrig tyckt om att ha t-shirt. Det har inte suttit smickrande på mig enligt mig själv och det har känts så himla tråkigt. 
Nu har jag dock insett (Finally!!)det enkla och det faktiskt väldigt snygga med en t-shirt och ett par jeans! Varför jag tycker det nu, efter all denna tid, måste nog vara att jag fått upp ögonen för olika tryck på tröjor. Det blir som att det händer något istället för att bara vara en vanlig enfärgad tröja(även fast en helt vit är jäkligt snyggt!!). Så denna jäkeln, från Tommy Hilfiger, har jag nu införskaffat mig! Hittade den via Fashiola.se - vilket är en sida som samlar massa olika märken - jäkligt smidigt enligt mig! Jag gillar verkligen hur retro den känns och att TH’s färgkombination med rött och marinblått är sjukt kul att styla. Jag har ju faktiskt köpt ett bar marinblåa byxor med röda sträck som passar PERFEKT för några månader sedan, så jäkla nice!!  
 
Klickade förresten hem ett annat plagg från Fashiola som jag kommer visa en annan dag! Tänkte med det också prata lite om min nya kärlek till gymmet... undra om ni kan gissa nästa plagg? 😏
 
Hoppas iallafall att ni mår bra! Det var ju så länge sen jag kikade in och kollade läget med er! 
Malin Bergsell

Grymt snygg T-shirt, gillar verkligen den gråa färgern!:)

Svar: Visst var den fin! Simpel men ändå inte :)
Hanna Kero